Aktualności

Uruchomienie systemu HELPDESK

30.08.2024 Pracownik

Autor: Marek Kowalczyk

Szanowni Państwo,

Dział Teleinformatyczny z satysfakcją informuje, że od dnia 2 września 2024 r. uruchomiliśmy pilotażowo nasz nowy system zgłoszeń serwisowych (helpdesk), który ma na celu usprawnienie procesu obsługi i zapewnienie szybszego oraz efektywniejszego wsparcia technicznego pracowników AB. Przez cały wrzesień będziemy zbierali od Państwa cenne uwagi dotyczące działania ww. systemu, tym samym przyjmując Państwa zgłoszenia hybrydowo (w systemie helpdesk lub telefonicznie), przy jednoczesnym wprowadzeniu przez Państwa zgłoszenia do systemu helpdesk.

Od października telefonicznie będą przyjmowane tylko sprawy bardzo pilne, wymagające natychmiastowej interwencji, jednak dalej będzie konieczne uzupełnienie przez Państwa zgłoszenia w systemie helpdesku.

Nowy system oferuje kilka istotnych funkcji i korzyści:

  1. Prostota użytkowania: Intuicyjny interfejs pozwala na szybkie zgłaszanie problemów oraz monitorowanie postępu rozwiązywania zgłoszeń.
  2. Szybka odpowiedź: Dzięki zautomatyzowanej obsłudze zgłoszeń oraz lepszemu zarządzaniu czasem reakcji, zapewniamy szybsze odpowiedzi na Państwa potrzeby czy problemy.
  3. Łatwość śledzenia: Mogą Państwo śledzić postęp zgłoszenia w czasie rzeczywistym oraz otrzymywać powiadomienia e-mailowe na każdym etapie procesu.
  4. Pełna transparentność: System zapewnia pełną transparentność kosztów oraz historii zgłoszeń, co ułatwia zarządzanie serwisem oraz zapewni rozliczalność  pracy Działu Teleinformatycznego.

Jak skorzystać z nowego systemu?

  1. Wejdź na stronę internetową  https://helpdesk.akademiabialska.pl/ lub wybierz zakładkę Helpdesk DTI w intranecie.
  • z sieci  administracyjnej logowanie do systemu helpdesk jest zintegrowane (nie wymaga podania loginu oraz hasła)
  • z sieci bezprzewodowej uczelni należy podać login i hasło, takie jak do Państwa komputerów służbowych
  • spoza sieci uczelni wysyłając wiadomość email ze służbowego adresu na adres helpdesk@akademiabialska.pl

2. zarejestruj swoje zgłoszenie korzystając z dostępnych formularzy, wybierając odpowiednia kategorię najlepiej opisującą Państwa zgłoszenie. W razie pytań lub potrzeby wsparcia technicznego podczas wypełniania formularzy, zespół Działu Teleinformatycznego jest do Państwa dyspozycji.

Co zgłaszać w systemie?

Zgłaszamy wszystko to, co do tej pory było zgłaszane telefonicznie:

- usterki sprzętu komputerowego, telefonów

- prośby o wymianę\przeniesienie sprzętu komputerowego

- usterki kopiarek

- prośby o wsparcie techniczne

Wierzymy, że nowy system znacząco poprawi Państwa doświadczenia związane z serwisem naszych produktów. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek sugestie lub uwagi dotyczące funkcjonalności systemu, prosimy o kontakt. Jesteśmy otwarci na wszelkie opinie, które pomogą nam dalej doskonalić nasze usługi.

Dodatkowo, pod poniższymi linkami znajdują się instrukcję korzystania z systemu:

Instrukcja nr 1 (pełna instrukcja użytkownika)

Instrukcja nr 2 (skrócona instrukcja video)

flagi.webp

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Uczelnia dostępna dla wszystkich", numer POWR 03.0500-00-A050/20

O projekcie

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce oraz o naszej polityce prywatności. 
Czytaj więcej